LamanTulisCikEiyla
Daisypath Anniversary tickers

24 Februari 2010

24 Feb 2010

Kisah 1
kenapa wjud lg org yg x sdar dri dlam dunia nie...
aku btl2 x phamlah..kalu nk kta kt org pn cermin dri 2 dlu
jgn nk main hentam jer...
dri sndri pn x btul, sesuka ati nk kat kt org plak...
plik aku lah klau jmpa org mcm nie,,igt pupus dh kt dunia maju skang nie...
ada lg rpanyer...
emm aku pn x pham ar...
tp ape pn aku mlas nk pkir prangai org mcm nie...wat skit ati ngan skit otak jer lyan...



Kisah 2
hai x lma lg aku nk abes dh blajar kt Kedah nie..cnfirm2 kna blik Melaka plak...
nk kjer pn xtau ktner...kjer kt Kedah ssah gak.nk kna duk umah sewa lg...
klau duk kt umah sndiri snang sket,x payah byar sewa tiap bulan.
tp trpksa plak jauh ngan pkwe aku..dia 2 dah lah kpala otak sntiasa pkir bkn2...
x lrat aku nk lyan prangai gila dia plak nnti...
x psal2 tiap masa gaduh...
adoooiiii aiiii....btl2 dalam dilema aku nie...
cmner ek???family aku msti suh aku blik kg jgk...
pkwe aku snang lah ckap...blik Melaka lupa kt dia...
dia xtau ker aku dh nak gila pkir nie sumer...x jmpa2 lg jln pnyelesaian nyer...
TOLONG wei!!!!!!!!!!!

11 Januari 2010

Perjalanan Kehidupan

2010 telah menjelma..satu lembaran baru sebuah kehidupan harus diteruskan.
dan perjalanan kehidupan aku seperti biasa..namun tahun genaplah 3 tahun hubungan antara aku dan si dia,insan yang aku sayangi n cintai...
Dia...Mohd Shah lelaki hadir dalam hidupku,selama 3 tahun kami bersama banyak rintangan yang telah kami harungi...
aku akui dia seorang yang cemburu buta,ikhlas dari hatiku,aku tidak yakin kami akan bertahan selama ini...
tapi aku bersyukur, hubungan kami bertahan...
tarikh 12/1/2010 ini genaplah usia hubungan kami 3 tahun..
aku berharap kami akan kekal selamanya...
Doakan kami kekal!!!!

16 September 2009

LuaHan HatIKu

lpas nie aku cuti sebulan...msti rndu gler kt dye...
mntk2 raya nie leh aku blik jap sp nk p raya umah dye...
huhuhu...
dye pun hrp2 dtg ar raya umah aku...
pyahlah jauh sgt...
hihihi...
apepun sELamaT haRI RayA aidiLfitRi MaaF zAhiR dan BatIn...

My Lovely Family

nIE Lah kELuarGA yG BYk tLG aKU seLamA nIE...
abg ipar aku,along aku (time nie ngah pregnant), qiraatul, ayah aku n mak aku...
kt putrajaya time nie..
amek aku kt Masjid Putra

aBouT mE...


nAme ~ nUr faziLLa bt JizAn
umUr ~ 20 Tahun
AlaMaT ~ j6445 tMn SerI nYaLas 77100, AsAhaN MelaKa @ No 9A TmN sEtIa....
staTus ~ dLm PeRhbGn
hOBi ~ BacA bUKu, jaLan2, LePak, ShoPpiNG(klau da duitnyer)
Cita2 ~ bIdaNg IT...

iNGt kITa SentIasA MelaLUi cABaraN yG BerBezA bG sEtIaP mANusIA... jGN sEKAli2 MempERsenDAkan Org LAin...