LamanTulisCikEiyla

23 Mac 2011


letihlaa cmnie..tiap msa yg ada gduh ja...smpai bla???

xpalah aku sntiasa sbaq dgn bnda2 cmnie..aku syg hbungan nie..

first time kot aku prthankan hbungan smpai 4 tahun...

mmglah dlu2 pn aku da pkwe, tp xpnah selama nie...4 tahun beb bkn msa yg sngkat...

x tgk lg pe yg aku & dya dh lalui,..mcm2 beb..

so 2 sume wat aku trpkir berjuta kali utk prthankan smpai bla2!!!

insyaallah aku usaha & brdoa byk2...

aku hrap dya pn wat sma mcm yg aku wat...

sntiasa aku hrp mcm 2...AMMMMiiinnnnn...

lma siot ktaorg prthankan hbungan SHAHEYLA nie..mcm2 dh bnda jd..alhmdulillah still maintain..

klau dh kawenlah, lebih dr talak 3 dah aku nie...hohoho..

tp x dnafikan byk phak yg seakan2 x suka hbungan kitaorg...

aku x nafikan...apepn ktaorg xleh nk puaskan ati sume org ok!!!


15 Mac 2011


Pelik arr aku tgk prangai dya...

aku pnyalah SAYANG dya giler2 tp x puas2 nk cri Pasal...pe KES beb!!!!

Hallooo ang tau dak AKU SAYANG ANG??!!!
ang x Puas ati Pa lg pulun sgt Nk cri gduh???

pkiRlah beb, aku sYg ang dari Dulu lg...

Klau Aku nk cri Laki lain dAh lma Aku p Cari!!!

14 Mac 2011

























L.O.V.E @ C.I.N.T.A

Apa itu C.I.N.T.A yg sbenar?? Adkah sekadar luahan kata2 manusia atau prasaan murni yg lhir dari hati yg ihklas brlandaskan Allah SWT. Untuk kita dpt cnta yg sejati & tulus, carilah psangan yg mncintai Allah SWT agr dpt mnjalani khidupan yg mndatang lbih baik..

sabda Rasulullah SAW
"Amalan yg paling disukai Allah SWT ialah mncintai krn Allah
& mmbenci krn Allah"

riwayat Ahmad berkata
"Berpasangan & cinta adlah naluri & nafsu yg dikawal oleh otak.
Jika cinta dibiarkan menguasai diri hingga rosakya hidup,
maka pnyesalan memburu spnjang hayatnya."



12 Mac 2011

Hati Berbicara


SHAHEYLA SPIRIT

Miss F rindu sgt2 kt MMS Miss F...Wlaupun baru je bape bulan we all
separate( berpisah smntara ok!!!!) tapi rsa mcm dh lma jer..(this is LOVE...)
Miss F feel like "a wife lost her husband for a THOUSAND YEAR"(ceewwwahh)..
Miss F rindu time we all spend time together..P jln2,mkn2,window shopping,
lepak2(wlaupun time 2 org lain tgh membuta) & mcm2 lg..
Bila Miss F blik je Melaka, Miss F dh jadi mcm bdk2 kg plak...Hang out but only
with my family...Mcm2 kanak2 right??? Miss F btl2 rindu time with MMS...
Bila hang out with family, nmpak Couple2 lain jln pimpin tgn,together2 shopping(Ya Allah tuhan je tau my feeling)
mmg Miss F touching sgt2 you alls...Miss F rsa mcm nk kluar from Melaka & p cri keja kt luar Melaka...
i don't know what to do anymore!!!(Ya Allah tabahkanlah hati hambaMu ini)

"Abang, ayang terlalu syg & terlampau cintakan abang..Ayang x mmpu berjauhan
ngan abang walau sedetik pun..Apakah ini satu dugaan yang harus kita tempuhi SAYANG?"

Sometimes Miss F trmenung sorang2 igtkan my Hero (of course Mohd Shah)..
Miss F ckp sorang2.."abang rindu kt ayang x? Ayang rindu sgt kt abang"
Miss F still simpan dlm ati & kpala otak Miss F nie kta2 MMS yg
btl2 beri semangat to Miss F..

"ayang sbar k, nie dugaan utk kita perthankan hbungan SHAHEYLA yg kta prthankan
slama nie. Kita sma2 tempuhi cbran nie syang..
Abang pn rsa pe yg ayang rsa...
Kita x blh sntiasa brsama syang..Kita cri rzeki & msa dpan kita brsama ok...
abang kt sni doakan kbahagiaan kita brsama & abang hrap ayang wat sma mcm abang ok syang...kita bktikan kt org lain yg kita mampu tempuhi sume nia syang.."

Miss F pegang stiap kata2 dr MMS..Miss F bangga dpt lelaki like MMS..
Miss F brsyukur dpt MMS dlm hdup Miss F..Wlaupun kmi bknlah mnusia yg
perfect but we all always berdoa kebahgiaan kami brdua...
AMMMMIINNNNNN....









10 Mac 2011

Aku xpham arr ngan manusia zman la nieyh..
kaluT nk Taw psai hdup oWg len...
awT hdup ampa suma dh Baguih sgt kaA?
Halloooo...cermiN dri Sendiri Dlulah...

ampa jgN pkiAq baguih sgt...
ampa pun masusia Jgak laaa weyh...
prAsan dri dah macam DIVA plk..(ala2 DIVE pencen lg ADA)
huhuhuhuhuhu..

pelIk bin Ajaib aku Tgk Manusia mcm nie...

06 Mac 2011

Rindu Berbisik

6 Mac 2011

Dah nak 2 bulan aku tinggalkan Kedah..rindu dalam hati aku nie sentiasa bersarang mengenangkan Mr Shaheyla aku..Aku mmg rindu setiap detik aku bersama dya..
But family always first right???

Aku pendamkan prasaan aku nie...Hanya SMS and call jer yg bleh jd penyambung aku ngan dya skrang..Tapi 2 sume ttap x kurangkan sket pn rasa rindu aku kt dya..Utk pertama kali aku mngaku, spnjang dlm hdup aku, aku x penah menyayangi lelaki mcm mn aku syang & cintakan Mr Shaheyla aku...

And dyalah satu2nya lelaki yg ada dlm ati n hdup aku slamanya...Insyaallah..