LamanTulisCikEiyla

21 Mei 2010

17/May/2010

Aku, Ecah, Yan, Isma, Finaz & Sabri gi skolah lama kitaorg SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN NYALAS...rindu giler kt ckgu2 kesayangan dlu..
ckgu2 sume igt kt kami lg...terharunya,..sayanglh plak x dpt nk upload pic skali..
ape pun 2 lah kenangan terindah kami sume...
TERIMA KASIH CIKGU!!!!!

~CIKGU SYARIFAH NOREHA1~
~CIKGU AZAM~
~USTAZAH MARIAH~
~CIKGU NORMASLEENA~
~CIKGU MUHYIDIN~
~CIKGU AMELIA~
~CIKGU FERIDAH~
~USTAZ SALLEH~

dan sume ckgu2 SMKN...

13 Mei 2010

......Aku & Internet......

Since June 2007....















Since 2008












Since 2009














AND THE LATEST IS MY BLOG ~EIYLADEQLA.BLOGSPOT.COM~

.......................................END.............................................

~~Hati Seorang perindu~~

Meaning Of L.O.V.E

"Love is a temporary madness. It erupts like an earthquake and then subsides.
And when it subsides you have to make a decision. You have to work out whether your roots have become so entwined together that it is inconceivable that you should ever part. Because this is what love is.
Love is not breathlessness, it is not excitement, it is not the promulgation of promises of eternal passion. That is just being "in love" which any of us can convince ourselves we are.
Love itself is what is left over when being in love has burned away, and this is both an art and a fortunate accident. Your mother and I had it, we had roots that grew towards each other underground, and when all the pretty blossom had fallen from our branches we found that we were one tree and not two."




~~~~~Adakah cinta itu benar-benar wujud dalam hati setiap insan?Adakah mereka benar-benar ikhlas menyintai sesama sendiri atau hanya berpura-pura?Sekadar untuk mengaburi mata pihak lain, adakah itu yang dinamakan CINTA????~~~~

09 Mei 2010

~~~~Member Aku Yg Sengal~~~~




















Nor Hafiza Aznan
Nur Abidah Abd Rahim
Nor Balqis Zainudin
Nur Hayati Ishak
Nor Ruziana Sultan Alavudin
Norafidah Zain
Tunku Izzah Sakinah Tunku Izman
Nur Syazwani Shaharom

08 Mei 2010

30 April 2010

DAMN!!!!!



29 April 2010

Pening!!!!!


aku dh xtau nk wtpe lg...kpala otak aku mmg dh x lrat pkir psal hbungan aku ngan dya...dh byk sgt bnda yg dya wat skitkan ati aku...aku mmg sygkan dya sgt2..tapi pehal dya ssah sgt nk percayakan aku????bkn org lain awek dya sndri!!!skrg nie family aku dh sangsi ngan dya...dh ssah family aku nk terima dya...dya janji nk berubah tp aku tgk sma jer...prangai lama tetap ada...
dya terlalu kongkong aku dlm kehidupan seharian aku...ape yg aku nk wat mmg terbtas...
skrg nie aku serahkan pd takdir n jodoh aku ngan dya...mmg hbngan ktaorg dh lma,3 tahun sape yg x syg...tp smpai bla plak aku nk tahan sume nie????
insyaallah klah dah jdoh aku ngan dya,x ke mana pn gunung dikejar...
yg penting skrg dlm kpala otak aku,cari harta sndri n brjaya dlm hdup...
wat mak,ayah n sume family aku bangga ngan kejayaan yg aku kecapi nty,,insyaallah...

26 April 2010

A Little Bit My Activities Under My College

I will miss all my friends here!!!!
~RUMAH ANAK YATIM CHE'BEMA~
~KAYAK D'OMLAND~
~LI (PENANG AIRPORT & THE STAR)~
~LI (PTPL SHAH ALAM, MOSTI & TM~





Edit Pic From Me




24 April 2010

#V.V.I.P for My Life#

Sume org da org yg paling penting dlm hidup kan...
so aku pn ada jgk..


Jizan b Jaseh
of course lah bapa aku kan...dya byk berjasa pada aku n family...wlaupun dya ada kekurangan,tapi dya x pernah tolak apa yang aku mntak selama nie...aku sayang kt bapa aku...




Latipah bt Abu Bakar
mak aku banyak berkorban utk family kami..pengorbanan dya xkan aku lupa sampai bila2...insyaallah klau aku jd org yg berjaya aku akan blas setiap jasa mak aku wlaupun x seberapa...




Nur Aziean bt Jizan
akak aku yg sorang nie...aku adik beradik da 2 org jer...dyalah kwan gduh,musuh,teman rapat,akak n segalanya dya...dya byk bg nasihat kt aku,wlaupun dya dah da fmily sndri,tp dya ttap x lupa aku...

23 April 2010

OnLy m3!!!!





Babyku





KAKAK ~ NUR QIRAATUL BASYIRAH

ADIK ~ NUR AINA BASYIRAH

th!nKiNg oF fUtUr3 L!f3

study nk abes dah, tp xtau nk wat ape plak lpas nie...
addooooiii aiii pening kpala otak aku pkir!!!!
cmner erk??? kpala otak dh pkir mcm2 tp xtaulah tertunai ke x???
hrap2 lah dpt kjer yg ok2...
maintainance tinggi oooooooo skang nie...
skang hdup kna pkai byk duit...
giler ar,,....

~TruE HeaRT~

Sayang....

Sesungguhnya hanya engkau yang bertakhta di hati ini,

Tiada siapa yang mampu menghalang cintaku ini dari terus bernyawa hanya untuk engkau,

Setelah genap sepuluh bulan kita memadu kasih asmara yang selama ini kita pertahankan,

Tetapi namamu sentiasa terpahat dalam hatiku ini

Walaupun selama ini dirimu sentiasa berprasangka buruk terhadap diriku,

Tetapi diriku tetap menerima kehadiranmu dalam hidupku,

Di saat diriku berada dalam kegelapan, hanya engkau yang mampu membuat diriku bercahaya kembali.

Engkau bagaikan dicipta hanya untuk diriku seorang dan tiada siapa yang mampu memisahkan kita kecuali Tuhan yang maha satu,

DenganNya kita ada dan denganNya jugalah kita tiada

Tidak ku mampu bayangkan diriku tanpa dirimu kelak...

Pasti kesepian dan kesunyian sentiasa menyelubungi hidupku,

Bagiku hanya engkaulah teman sehidup sematiku...

Tiada dua atau tiga lagi dalam hidupku...

Hanya dirimu KEKASIHKU......

24 Februari 2010

24 Feb 2010

Kisah 1
kenapa wjud lg org yg x sdar dri dlam dunia nie...
aku btl2 x phamlah..kalu nk kta kt org pn cermin dri 2 dlu
jgn nk main hentam jer...
dri sndri pn x btul, sesuka ati nk kat kt org plak...
plik aku lah klau jmpa org mcm nie,,igt pupus dh kt dunia maju skang nie...
ada lg rpanyer...
emm aku pn x pham ar...
tp ape pn aku mlas nk pkir prangai org mcm nie...wat skit ati ngan skit otak jer lyan...



Kisah 2
hai x lma lg aku nk abes dh blajar kt Kedah nie..cnfirm2 kna blik Melaka plak...
nk kjer pn xtau ktner...kjer kt Kedah ssah gak.nk kna duk umah sewa lg...
klau duk kt umah sndiri snang sket,x payah byar sewa tiap bulan.
tp trpksa plak jauh ngan pkwe aku..dia 2 dah lah kpala otak sntiasa pkir bkn2...
x lrat aku nk lyan prangai gila dia plak nnti...
x psal2 tiap masa gaduh...
adoooiiii aiiii....btl2 dalam dilema aku nie...
cmner ek???family aku msti suh aku blik kg jgk...
pkwe aku snang lah ckap...blik Melaka lupa kt dia...
dia xtau ker aku dh nak gila pkir nie sumer...x jmpa2 lg jln pnyelesaian nyer...
TOLONG wei!!!!!!!!!!!

11 Januari 2010

Perjalanan Kehidupan

2010 telah menjelma..satu lembaran baru sebuah kehidupan harus diteruskan.
dan perjalanan kehidupan aku seperti biasa..namun tahun genaplah 3 tahun hubungan antara aku dan si dia,insan yang aku sayangi n cintai...
Dia...Mohd Shah lelaki hadir dalam hidupku,selama 3 tahun kami bersama banyak rintangan yang telah kami harungi...
aku akui dia seorang yang cemburu buta,ikhlas dari hatiku,aku tidak yakin kami akan bertahan selama ini...
tapi aku bersyukur, hubungan kami bertahan...
tarikh 12/1/2010 ini genaplah usia hubungan kami 3 tahun..
aku berharap kami akan kekal selamanya...
Doakan kami kekal!!!!