LamanTulisCikEiyla
Daisypath Anniversary tickers

29 April 2010

Pening!!!!!


aku dh xtau nk wtpe lg...kpala otak aku mmg dh x lrat pkir psal hbungan aku ngan dya...dh byk sgt bnda yg dya wat skitkan ati aku...aku mmg sygkan dya sgt2..tapi pehal dya ssah sgt nk percayakan aku????bkn org lain awek dya sndri!!!skrg nie family aku dh sangsi ngan dya...dh ssah family aku nk terima dya...dya janji nk berubah tp aku tgk sma jer...prangai lama tetap ada...
dya terlalu kongkong aku dlm kehidupan seharian aku...ape yg aku nk wat mmg terbtas...
skrg nie aku serahkan pd takdir n jodoh aku ngan dya...mmg hbngan ktaorg dh lma,3 tahun sape yg x syg...tp smpai bla plak aku nk tahan sume nie????
insyaallah klah dah jdoh aku ngan dya,x ke mana pn gunung dikejar...
yg penting skrg dlm kpala otak aku,cari harta sndri n brjaya dlm hdup...
wat mak,ayah n sume family aku bangga ngan kejayaan yg aku kecapi nty,,insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan