LamanTulisCikEiyla
Daisypath Anniversary tickers

19 Februari 2011

Nak Tukar Phone Pe Yer???


Sekarang aku guna NOKIA 5250 tapi buhsan lah pula.Rasa macam nak tukar phone lain jer tapi xtau phone ape.Phone nie ok cuma xder flash time amek gambar,no 3G(walaupun kg aku xder line 3G kan)..








Dalam kepala otak aku nie mcm2 phone aku nak guna.....Rasa mcm nak guna Sony Ericsson G705.Phone bagi aku sume ckup dah 3G,camera with flash,wifi spec & mcm2 lg lah..Harga berpatutan kira mampu lagi aku nak beli..Aku tgk mmber aku 2 yang berkenan,tapi sekarang payah pulak nak cari yang ori..Aku lebih minat phone sony dari dulu,tapi ari 2 dah terbeli NOKIa pula...adoiii aiii



Tapi hati nie teringin pulak nak try phone yang keyboard QWERTY..emm phone sekarang ada jugak tp full touch payah nak applicate kan..asyik tersilap jer..Contoh mcm NOKIA E72,E71,E63 or E55..Tapi kalau boleh harga yang mampu beli dah lah..huhuhu..Teringin nak beli C3 ari 2 tapi dya punya spec biasa jer..Adalah wifi spec,3G mcm2 lagilah..Tapi emmm ntahlah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan