LamanTulisCikEiyla
Daisypath Anniversary tickers

18 April 2011


Baru balik dari percutian yg menyeronokkan...(blh thanlah)

p satu family..mmg syok ar rmai2 kan...bkn slalu dpt...hohoho

syok bejalan sdih byk duit abes...hahahaha...(wlaupn aku x kuar duit)hihi

lpas nie nk pkir konvo aku plak..be4 22/April byaran kna settle..

nsib baek hutang x byak sgt..alhmdulillah..Hari konvonya 30/4/2011 kt MSU..

yg aku tggu slama nie..wlaupun aku xtau lg result final prjek aku...hehe

time konvo dptlah jmpa mmber2 lma blik..rndu jgklah kan..bape thun plak dh knal..

yg dok serumah dari 2007 smpai 2010, yg jd bdk skelas, mmber rpat..

tp klau nk ikutkan geng rpat aku dh x blajar..mmg dyalah yg kamceng ngan aku dlu..

so lpas dya brenti stdy, aku rpat ngan lisa, eka, mas & kak sue..

ys sama batch ngan aku time dip dlu..

tp disebabkan aku trlmpau 'pandai' lisa, eka & k.sue konvo dlu...

aku ngan mas je trcicir..hihihi..

rindu plak tima dlm klas ngan depa nie...haiishh blalah lg dpt kmpul rmai2 nie..

Aku pling rndu ngan mmber aku sorang nie..lma giler x jmpa sjak dya brenti stdy..

Wan Norsalfaezza...(lupalah eja nma..klau slah sori yer wan)

hihihi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan