LamanTulisCikEiyla

19 Jun 2011

:::::cikeiyla - 2007 ------ > 2011

Bila cikeiyla tgk gambar2 zaman tok kaduk, cikeiyla ckp sorang2.."kalaulah aku dpt blik badan mcm nie kan best, xpyah susah nk bli bju /seluar"..Nak gelak pun ada...heeeeeeee...
Kadang2 cikeiyla pun plik mcm mnlah bdan nie blh naik mendadak mcm 2 jer...Nie blum kawen lg...Adooiiiiyaiii risau cikeiyla...

Dalam kepala otak nie cikeiyla pkir bila nak keja je...Time 2 blhlah badan nie surut dlu..Bayangkan 2007 cikeiyla mula mnetap kt Kedah berat cikeiyla just 47 kg...Skrg nie 2011 dah blik kg(Melaka) just stay dok umah berat trus naik 60 kg +...Mn tak pning kepala...Macam2 cara cikeiyla buat nak trunkan,,Kejap turun kejap naik..Last month cikeiyla timbang trunlah jgk wlaupun x byk...After knduri rumah nnek cikeiyla, alamak naik blik..

Jenuhlah cikeiyla nak trunkan balik nie..Kalau cikeiyla nie berWang, dah lma cikeiyla p SLIMWORLD ke, LONDONWEIGHTMANAGEMENT ke, KEEPSLIM ke atau mcm2 lagilah...Nasib baiklah tak hihihi..

cikeiyla kena kerja keras utk turunkan berat badan...Bukan utk cantik tapi utk kesihatah sama...Cantik adalah no 2 dlm hidup cikeiyla,..

USAHA TANGGA KEJAYAAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan