LamanTulisCikEiyla

05 September 2011

:.... Cik Eiyla ....: Aidilfitri Bersama

Raya ke-3 Cik Eiyla & kawan2 sekolah dulu konvoilah p raya rumah2 member & cikgu2 time sekolah dulu . Memang seronoklah kan dapat kumpul ramai2, konvoi p serbu rumah cikgu time sekolah dulu . Jumpa balik kawan2 yang lama tak jumpa, yelah masing2 dah wat hal masing2 kan memang susahlah nak jumpa . Bila raya macam nie lah baru dapat kumpul ramai2 & time masing2 belum kahwin lah masa yang sesuai kumpul kan .


Ada juga kawan2 Cik Eiyla yang dah kahwin tapi tak rapat & memang jarang kumpul pun so senanglah kerja . Masing2 dah sepakat kumpul dekat rumah Fihara pagi 2 baru p rumah2 yang lain . Dah ada semua teruslah jalankan misi konvoi kami nie .






nielah suasana bila dah berkumpul ramai2 . memang riuh lah time nie . Nak tunggu mana yang belum sampai lagi ...



Bila semua dah sampai barulah kami mulakan perjalanan konvoi kami nie ( ayat tak tahan ! ) Tapi biasalah kan kita nie merancang je memang takkan perfect lah apa yang kita buat . Konvoi nie memang syok tapi agak kelam kabutlah jadinya . Sat naik atas sat turun bawah memang pening ar masing2 nie . Huuhuhu ...



Tapi apa2 pun meriah tetap meriah konvoi kami nie ! Maklumlah bukan dapat jumpa selalu kan . .








Tiada ulasan:

Catat Ulasan