LamanTulisCikEiyla

07 Julai 2011

:::::cikeiyla - Words of My Hearts

Rasanya masuk hari nie dah ckup seminggu Cik Eiyla tak berhubung lagsung dgn En Shah...Rindu dlm hati nie tak payah nak cakaplah...Memang perit nak tanggung sorang2...lantaklah apa org nak ckap...Minah gedik ke, terlebih layan perasaan ker, emo semacam ke apa Cik Eiyla [eduli!!!! Dyaorang rasa ke apa yg Cik Eiyla rasa la nie??? Tak langsung kan???Tau nak 'kondem' org je...

Bahkanlah Cik Eiyla jauh dari En Shah, kalau dekat mmg tiap hari Cik Eiyla p kat En Shah...Walau kenyataannya mmg tak boleh kan...Nak sedih pun tak guna, benda dah jadi...Orang tua2 pernah cakap...'SESAL DAHULU PENDAPATAN, SESAL KEMUDIAN MEMANG DAH TAK GUNA LAGI'...Cik Eiyla harap sgt2 lpas nie En Shah pilihlah kawan yg bawa ke arah kebaikan...

Kita nak hidup nie kena pndai pilih kawan, jgn cari kawan yg lebih menjahanamkan kita...Kalau ada yg terbaca blog nie, TOLONG jgn nak terasa hati pulak!!!!Ampa pn boleh diamkan bnda2 serius nie...Nasib baik aku ada KAWAN SEJATI yang kesian kan aku  nie....Aku paham kenapa ampa nak rahsiakan, tapi aku nie berhak tau semua psai dya...Bukan aku tak kenal dya sbelum nie...Tak payah ampa nak sorok2...

Klau fmily dya aku paham kenapa nak smbunyi2...Depa malu...Aku kenai sangat dgn diri En Shah sebenarnya...tapi TOLONGLAH jgn nak smbunyi2 nie...Lama2 aku akan dapat tau juga...Benda macam nie tak boleh nak sorok2 lagi...Time HAPPY bukan main ampa cerita sakan dgn aku, awat jadi mcm nie ampa nak smbunyi??Psai pa pula???

Cik Eiyla harap sgt, lepas je kejadian nie semua orang insaf...Lebih hargai KEHIDUPAN!!!!Jgn nak berseronok je tau...Akibatnya jadi macam la nie....semua org susah sebabkan diri ampa sorang!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan