LamanTulisCikEiyla

10 Ogos 2011

:::::Cik Eiyla:::::Kepala Otak dah pikir pasal RAYA!!!!




Wahh hebat hng Cik Eiyla posa bru ja tak sampai seminggu hng dah pkir psai raya nah...Tak sdaq dri btoilh hng nie..Umoq 22 dh kot!!!huhuhu

HAHAHAHA gila Cik Eiyla nie nah, posa pun blum tntu pnuh dah pkir psai raya...Pa igt byk duit raya ka??Tapi Cik EIyla sedih skit lah...Yela igt tahun nie raya dh keja blh buat prsiapan sndiri, tak pyah hrap mak & ayah lg...hihihi..

Blum ada rezeki nmpaknya Cik Eiyla oiii...Dalam kepala otak dh mcm2 pkir nak bli nie...huhuhu..Dgn kasutnya, bajunya, begnya..hadoii byknya..Tahun nie nk sama lg ke dgn mak erk???Hmmm tak taulah cmna jdnya nnty...

Meriah ke tak meriah thun nie agknya raya???Ala biasa je pun, maklumlah dah bsaq pnjang kan??hihihi..Tp yg pnting duit raya ttap dpat lg ok!!!Cik Eiyla still jobless n tak ada pndapatan...2 yg di nnty2kan..LOL.

Hmm apa2 jelah Cik Eiyla oiii...Yg pnting posa 2 biaq ikhlas nah...jgn kalut sgt psai raya nie..Hng 2 bsaq dah sdaq skit..hihihi...Tak pa lah lyan jelah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan