LamanTulisCikEiyla

23 Mei 2011

:::::cikeiyla - Keperluan ----> Kehendak


Zaman IT la nie memang canggih gila arr...Yang sepatutnya jadi kehendak dah tukar jadi
keperluan pula..Tapi memang dah tukar jadi keperluan,,Kira kalau xderlah benda2
canggih nie memang x berjalan kehidupan seharian kita,..Untuk aku buat masa nie
benda2 canggih yang aku ada just Laptop Compaq Presario C700 & Nokia 5250..
That'a alls..
Kadang2 memang jeles tengok orang lain yang ada benda2 canggih nie..IPad, kamera DCSLR,Blackberry,IPhone & macam2 lagilah..Tapi cikeiyla nie tengok juga kemampuan sendiri kan..Lainlah kalau cikeiyla dah keje memang cikeiyla rembat 2 semua..hihihi..
Tapi bersyukurlah apa yang kita ada..

cikeiyla tengok gadget2 nie dah mengatasi kemampuan manusia dalam segala
benda..Yelah sekarang nie just kena ada duit yang cukup je nak memiliki 2 semua..
Manusia sekarang xpayah lagi nak susah2 p CC nak on9 kan,,Just kena ada H/P
atau Ipad untuk on9 kat mana pun...Kalau boleh dalam toilet pun nak on9..
hihihih..Tapi gadget2 nie semua kalau mampu bolehlah kita beli..Jangan paksa atau buat benda
yang bukan2 just untuk dapatkan gadget2 nie..

Bagi sesiapa yang belum lagi mampu miliki gadget2 nie kita just tengok gambar jelah yer,,.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan