LamanTulisCikEiyla

30 Mei 2011

Perggghhh Terbaeeklah Shah Jaszle & Prema Yin

Tak payah nak tengok MV mat salleh lagi...Kat Malaysia pun dah ada..Cayaaaa ar depa nie buat MV...Nak taraf Hollywood sangat kan haaaa amek ko...Haahahahaha...Betul2 taraf Hollywood depa nie bikin...Tak payah susah2 cari Beyonce ke, Lady Gaga ke sape ke...Cari jer Prema Yin & Shah Jaszle...

Kalau korang ada terbaca jgn marah yer...cikeiyla just bagi pendapat jer...Director depa nie pun dah bagi feedback kan..Sooo korang2 yang laen nie nak kata apa lagi...Rilek jer director depa nie bagi feedback...

Adoiiiyaiii cikeiyla baru nak jatuh hati dkat director nie, dah ada ala2 kontroversi pula...Macam mana nie....??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan