LamanTulisCikEiyla

23 Mei 2011

:::::cikeiyla - Love Story


Memang seksa percintaan jarak jauh nie,,,Segalanya & semuanya tak kena serba serbi..
sakit hati,sakit otak & macam2 sakit lagi ada dalam diri nie..Kadang2 terpikir macam dah xleh nak bertahan dalam situasi macam nie..Apa lagi yang dia nak??Tak cukup ke apa yang aku dah bagi selama nie??Dia kata aku tak setia, tak jujur, curang dengan dia!!!! Hello ada bukti ke semua 2??Jangan cakap kalau diri tak ada bukti nak tunjuk!!!!

Jangan buat diri nie macam kayu boleh maki hamun sesuka hati...Diri nie ada perasaan & hati..Tolong hormat sikit...Jangan anggap diri 2 lelaki boleh sesuka hati sakitkan hati orang!!!!
Jangan jadi lelaki yang pentingkan diri sendiri...

Mana perginya perasaan sayang, cinta, timbang rasa diri 2???Sanggup nak tuduh konon2nya
bakal isteri sendiri??Ada ke lelaki yang waras sanggup buat macam 2??Ada ke???Tolonglah
jangan sia2kan hubungan yang dah 4 tahun terjalin hanya semata2 kerana perasaan
cemburu buta diri 2!!!!Diri nie sentiasa sedar diri nie siapa, tak pernah lupa walau dekat mana pun diri nie berdiri!!!

Ingatlah balik semua dugaan yang kita dah tempuh
dulu, tak kan macam 2 je diri 2 boleh lupa?? Dah macam2 halangan yang menimpa kan???
Mana impian kita bersama dulu??Tak ke diri 2 rasa nak buat impian kita jadi kenyataan???
Dulu diri 2 yang suruh diri nie bersabarlah apa lah...Tapi kenapa sekarang diri 2 yang seolah2 nak jadi duri dalam hubungan kita nie???Apa dah tak ada lagi kasih sayang dalam diri 2
untuk hubungan kita nie??

Diri nie dah cukup berkorban untuk hubungan kita..Tak kan tak ada satu pun yang bermakna
dalam diri 2??Tak bernilai ke kasih sayang & cinta yang diri nie curahkan selama nie??

Tolonglah ingat balik kenangan2 kita selama 4 tahun kita bersama...Jangan hilangkan sekelip
mata dari hati dan hidup diri 2...

Ayang merayu pada Abang










Tiada ulasan:

Catat Ulasan